BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Keinu hevonen

" Tila on täynnä tavaraa, paljon leluja. Minut laitetaan lattialle muiden lelujen joukkoon. Miten minä tänne jouduin?


Entisetä elämästäni en juuri osaa kertoa sinulle, mutta sen osaan sanoa että olen vanha ja vähän jo kulunutkin, toinen pikimusta korvani puuttuu ja häntäni on kadonnut matkani varrelle.

Täällä uudessa paikassa käy paljon lapsia minulla ratsastamassa, mutta kukaan ei ota minua mukaansa eikä laukkaa kanssani seikkailuihin!
Päivä vaihtuu illaksi ja ilta yöksi, kyselen muilta leluilta mikä paikka tämä on ja he kertovat minlle kuinka tänne tulee leluja ja kuinka lapset ottavat heidät mukaansa, toiset ovat olleet päiviä, toiset kuukausia.... Kauankohan minä olen täällä? Vaivun lelujen uneen...

Eräänä päivänä paikalle saapuu tyttö kantaen vauvaa rinnallaan, hän näkee minut, tulee luokseni ja pyytää selässäni olevaa poikaa väistämään hiukan. kädet liikkuvat vanhaa kaulaani, jalkojani ja selkääni pitkin. Koko ajan hän höpötää kuinka ihana olen, oikea unelmien täyttymys. Hän nappaa minut kainaloonsa, ostaa minut ja kantaaa autoon.

Pääsen uuteen kotiin jossa minut tomutetaan ja harjataan. Olen kuulemma hankittu pikku vauvalle, mutta tiedän että olen enemmänkin hänen äitinsä unelmien täyttymys. Vanha, musta keinu hevonen.

0 kommenttia: