BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tiistai 31. maaliskuuta 2009

Uni

"Istun vanhassa metrossa rauhallisesti jutellen kunnes tajuan olen unohatanut lapseni jonnekkin! Juoksen ulos suunnatoman huolen vallassa, itken hysteerisesti  ja suuri paino laskeutuu tunnelmaan. Etsin Myrskyä joka paikasta, kyselen joka paikasta, itken ja kyselen taas. Lopulta soitan hätäkeskukseen jossa kerro että olen unohtanut lapseni jonnenkin, kerron kuinka rakas lapseni on minulle ja kuinka toivon hänen löytyvän. He rauhoittelevat minua ja yhtäkkiä huomaan olevani autossa punaisissa valoissa, hyppään autosta ulos ja juoksen edellä olevan rekan luokse ja kysyn häneltä onko hän sattunut näkemään vauvaa missään, hän nyökkää ja avaa takakontissaan olevan kuljetuslaatikon siellä Myrsky on kapaloituna huopaan ja itkee pikkaisen.  Nappaan hänet syliini ja suuri lämpö palaa kaiken huolen keskelle, itken onnesta. Rekka kuski katsoo minua ja sanoo "jos jotain rakastaa todella paljon sen kyllä löytää"


Herään ja pieni ihana Myrsky on vieressäni rankan illan väsyttämänä. Nousen ja juon lasin vettä.

0 kommenttia: